وبلاگ

سوالات کنکور هنر

سوالات کنکور هنر

سوالات کنکور هنر از نظر تعداد و تقسیم بندی سوالات از کنکور هنر سال ۱۴۰۱ به بعد دچار تغییرات اساسی شد. به صورتی که ما شاهد حذف دفترچه سوالات عمومی و همچنین حذف چهار درس تخصصی از دفترچه سوالات تخصصی بودیم.
درباره سوالات درس درک عمومی هنر هم باید به این نکته اشاره شود که با توجه به افزایش قابل توجه ضریب این درس، تعداد سوالات درس درک عمومی  هنر هم نسبت به سال قبل بیشتر شده و ما با پنجاه سوال درک عمومی هنر روبه رو خواهیم شد؛ برای آشنایی و مقایسه بهتر، سوالات کنکور هنر چند سال اخیر، به همراه پاسخنامه کلیدی و تشریحی در این مقاله قرار داده شده.

نمونه سوالات کنکور هنر

نحوه اعتراض به سوالات کنکور هنر

در هر آزمونی امکان رخ دادن اشتباه از طرف طراحان سوال وجود دارد، حتی اگر این آزمون، کنکور سراسری باشد.
به همین خاطر سازمان سنجش امکانی را فراهم کرده‌ تا شرکت کنندگان در صورت داشتن اعتراض به سوالات(اشتباه بودن،محتوا، بارم بندی و…) اختیار ثبت اعتراض خود را داشته باشند.
برای اعتراض به سوالات کنکور سراسری هنر، شما باید در زمان تعیین شده از طرف خود سازمان سنجش به سایت مراجعه بکنید و در بخش اعتراضات، اعتراض خود را ثبت کنید. لینک اعتراض به سوالات کنکور هنر دی ماه، مدت کوتاهی بعد از انتشار کلید اولیه فعال شد. همچنین مهلت اعتراض کنکور هنر ۱۴۰۱ هم از بازه زمانی ۱۴ تا ۲۰ تیر ماه بود.

چگونه با تیم هنریون مشاوره بگیریم؟

کافیه تو دایرکت هنریون یا تلگرام پی ام بدید و شرایط مشاوره و ثبت نام رو بپرسید. اگر هم به اطلاعات بیشتر نیاز دارید میتونید با شماره 09923083794 تماس بگیرید.(صرفا برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته شود)

 برای ثبت نام به آیدی تلگرام هنریون به نشانی honarioonf@ یا به پیج اینستاگرام هنریون به آدرس honarioon.group دایرکت بدید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها